Helsingin juhlaviikot etsii tekijöitä määräaikaisiin tehtäviin

15.11.2018

Helsingin juhlaviikot / Helsinki Festival on vuosittain järjestettävä kansainvälinen taidefestivaali, joka tarjoaa ohjelmaa musiikin eri lajeista sirkukseen, tanssiin, visuaalisiin taiteisiin ja kaupunkitapahtumiin. Seuraavan kerran festivaalia vietetään 16.8.–1.9.2019.

Juhlaviikkojen taustaorganisaationa toimii 1.1.2019 alkaen Helsingin tapahtumasäätiö, joka ryhtyy festivaalin lisäksi toteuttamaan Helsingin kaupungin merkittäviä yleisötapahtumia kuten Lux Helsinkiä, Helsinki-päivää, Helsingin uudenvuoden juhlaa, Silakkamarkkinoita ja Tuomaan markkinoita.

Etsimme nyt tekijöitä määräaikaisiin tehtäviin työskentelemään Suomen suurimman taidefestivaalin ja tapahtumaorganisaation parissa.

TUOTTAJA

Etsimme joukkoomme kahta dynaamista tuottajaa toteuttamaan vuoden 2019 festivaaliohjelmia.

Osaamisessa painotamme kaupunkitapahtumien ja musiikin, erityisesti klassisen musiikin, tuntemusta, kulttuurituottajan koulutusta tai vastaavaa osaamista ja kokemusta festivaali- tai tapahtumatuotantotehtävistä. Odotamme oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Sujuva englannin kielen kirjallinen ja suullinen ilmaisu on tärkeää, muu kielitaito on eduksi.

Määräaikaisen työsuhteen kesto on viisi kuukautta alkaen osa-aikaisesti sopimuksen mukaan keväällä ja päättyen syyskuun lopussa.

MARKKINOINTIKOORDINAATTORI

Haemme monipuolista osaajaa huolehtimaan vuoden 2019 festivaalin markkinointiviestinnän toteutuksista.

Osaamisessa painotamme aiempaa kokemusta markkinointitehtävistä, digitaalisen markkinoinnin kanavien tuntemusta ja mainonnan tuotannon prosessien osaamista. Odotamme oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja sekä suomen kielen lisäksi työskentelyä sujuvasti englanniksi.Taide- ja kulttuurikentän tuntemus sekä kokemus tapahtumien parissa työskentelystä ovat eduksesi.

Määräaikaisen työsuhteen kesto on seitsemän kuukautta alkaen maaliskuussa ja päättyen syyskuun lopussa.

VERKKOVIESTINNÄN OSAAJA

Etsimme verkkoviestinnän taitajaa tuottamaan vuoden 2019 festivaalin viestinnän sisältöjä erilaisiin digitaalisiin kanaviin.

Osaamisessa painotamme sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin kanavien tuntemusta, sujuvaa kirjallisten sisältöjen tuottamista ja muokkausta suomeksi ja englanniksi, kuvankäsittelyohjelmien ja julkaisujärjestelmien tuntemusta (erityisesti WordPress) ja verkkoanalyytikan hallintaa. Taide- ja kulttuurikentän tuntemus sekä kokemus tapahtumien parissa työskentelystä ovat eduksesi. Odotamme oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Määräaikaisen työsuhteen kesto on seitsemän kuukautta alkaen maaliskuussa ja päättyen syyskuun lopussa.

HAKEMUKSET

Vapaamuotoiset hakemukset palkkapyynnön, cv:n ja suosittelijan yhteystietojen kera pyydetään toimittamaan pdf-muodossa sähköpostitse ke 28.11.2018 klo 16 mennessä. Valinnat tehdään haastattelukierroksen jälkeen 18.12.2018 mennessä.

Hakemukset: hallintojohtaja Niki Matheson, niki.matheson@helsinkifestival.fi